Morning!!!!!

En ny dag, närmare bestämt lördagmorron! vaknade inte hemma utan på jobbet, tycker att det är så jäkla skönt att få jobba natt iblad så när den känslan infinner sig ja då slår man en signal till Edi & frågar om hon vill va hemma och mysa med maken, och oftast så är svaret ja, så då mår vi gott båda två :) Men nattsömnen blev störd av en telefon! 02.45 pip ringde MIN ÖVERGIVNE make och skulle säga go´natt !!!!!!!va fasen då hade jag legat i flera timmar, eller direkt övergiven va han ju inte, tyckte bara det lät så bra :) Nåväl vaken fick jag vara ändå till och ifrån, ingår ju i jobbet så det va ingen större katastrof men man hinner bli lite orolig när telefonen plingar till (fjantig morsa) ni vet! Dagen idag ska vi bara mysa på......!

Tröööööööööööt!

Mitt första KVÄLLSPASS sen hemkomsten, jag som brukar vara i säng den här tiden och så ska jag jobba!!! suck....... Ja ja, vet att kl. bara är typ 19 men hallå där jetlagen ni vet! När jag kom tillbaka på jobbet satt sommarsem.listan uppe :) så det är bara att börja planera nästa semester!!! Undra va man ska göra då??? Chilla, hammra & spika eller kanske glida runt med husvagnen :) Nu ska jag iafl. försöka hålla mig vaken tills natten kommer (gäsp)

Eva & Lena

Stefan & Jurik

Men ops!!!! en Elvis till :)

Phukets Elvis :) vilken röst!!!!

Storuman folkäääää!

Lunchtime med våra upphittade vänner!

Bay Bay Karon Beach o Hotell Hilton :(

Home Again!!!

Jaha fort va´rä gjort! Två veckor över i ett nafs :( Men det har varit två fantastisk sköna veckor :) Ni som är kvar, Eva o Stefan, Gunnel o Ejlert ha en fortsatt underbar semester!!!! Är inte ett dugg avis :( Iafl. så gick resan hem superbra, hade bokat platser längre fram i planet så benutrymmet var super, var vaken hela resan, behövde inge sleepingpiller! avverkade 4 biofilmer, god mat, lite vin,kvällsfika o godis! När vi hade ca 1 1/2 tim kvar började jag få pirr i benen (restless leg) men då tog jag lite toatime så jag fick röra på mig, landade nästan en timme före utsatt tid, så det gick jättebra, hade ju gruvat så hemskt eftersom nerresan var PEST!!!! Men snacka om att man känner av jetlagen.

Edi Edi...................

Min älskade vän! I morgon blir en ledsen dag, vi skickar många värmande och tröstande kramar till Er alla! Lena & Ulrik

Lena åker Tuck tuck!!!!!!!!

Mera.....................:)

Från hotellområdet :)

Jurik skriver hem..............

Färdigt resultat!!!!!

Sista bloggen!!!

Det här blir nog sista bloggningen innan vi styr kosan hemöver!Har varit till Patong o köpt lite presenter, åkt Tuck Tuck!!! har hunnit bränna pannan igen :) Har druckit drille med Eva och Stefan som vi sprang på i kväll samt deras vänner! coolt! så nu har jurik fått sin snus! Nu är kl. alltså 00.50, miss i nassen, hur ska vi orka upp i morgon:)Vi lämnar Phuket lörd. ca 15.10 sover över i uppsala lör.natt och styr kosan mot dorro sön f.m. Ma råkes! // Lena o Jurik

Lena åker speedbåt (blev inte ens sjösjuk fast det va vågor!!!!!)

Våran Beach vid hotellet :)

Bounty Island

Juriks första provning av sin kostym med väst :)

Sawaddi ka!!!

Klckan är nu ca 21.52, hemma hos Er är den ca 15.53!!! Har varit en hård dag så det blir tidig kväll! Vi har åkt speed båt och varit på Raya Islad (Bounty Island, där dom spelade in reklamen för Godiset Bounty!)Eller var det i Rajja vi var :) och snorklat!!!! vi blev varnade för att se upp för korallreven o dyl. så vi inte skulle skada oss och när jag väl hivat upp mig i båten så blödde jag lite här o lite där, det är inte lätt för ett smidigt kassaskåp och snorkla, sjönk ju som en gråsten :)men häftigt var det iafl. Ulrik har hunnit med besök hos skräddaren oxå! man blir jagad, dom finns överallt, men så kommer han som lyckas och Jurik är jättenöjd, sista provningen i morron! själv behövde jag inga fler tält..........! Jurik har pratat med Stefan Hopp i kväll, dom har hamnat i Kao Lak så det kan bli snålt om tid att träffas men vi jobbar på det, dom har ju snus me till Jurik :) Annars så är allt bara bra, vi får massage,äter fantastisk god och billig Thai mat, dricker godaste ölen i världen (Chang) och blir så väl omhändertagna,så nu vet ni vad som gäller när jag kommer hem, ochså tilltalas jag hädanefter för "madam" (utan flod) bara så ni vet! KRAMAR till ER alla// Lena o Jurik

Haudiiii!

Som sagt jag är en usel fotograf!!! har raderat hur många bilder som helst! suck... så det blev lite tråkbilder till och börja med!!! Iallafullafall så har vi det hur underbart som helst, tror fortfarande det är en dröm :) Flygresan var hur dryg som helst, trodde aldrig den skulle ta slut, och insomningstab. som Edi så snällt fixat ja den låg i resväskan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det kommer mera.........Kram på er alla! Kul att ni kollar bloggen, då kan vi afl ha lite kontakt!

0sså ett till!!!

Ett till från ballis!!

Utsikten från Ballis!!

Madam :)

Da bed :)

Da Gate :)

Nu är det semester !!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallooo Dorro!!!

Här kommer er efterlängtade uppdatering, klocka är nu 22:17 på Karon Beach, där vi befinner oss. Allt är bara bra, vi äter och mår gott, solen skiner på oss så vi är röda och fina. Bilder kommer senare. Ha det gott allihopa!! Kramis från Lena och Ulrik!