Morning!!!!!

En ny dag, närmare bestämt lördagmorron! vaknade inte hemma utan på jobbet, tycker att det är så jäkla skönt att få jobba natt iblad så när den känslan infinner sig ja då slår man en signal till Edi & frågar om hon vill va hemma och mysa med maken, och oftast så är svaret ja, så då mår vi gott båda två :) Men nattsömnen blev störd av en telefon! 02.45 pip ringde MIN ÖVERGIVNE make och skulle säga go´natt !!!!!!!va fasen då hade jag legat i flera timmar, eller direkt övergiven va han ju inte, tyckte bara det lät så bra :) Nåväl vaken fick jag vara ändå till och ifrån, ingår ju i jobbet så det va ingen större katastrof men man hinner bli lite orolig när telefonen plingar till (fjantig morsa) ni vet! Dagen idag ska vi bara mysa på......!

Kommentarer
Postat av: Marita

Vad härligt !! Vet inte vad som händer denna helg. Alla bara myser !!! Du, jag, Mia, och andra bloggare , står mycket om mys på inläggen idag. // Kram

2009-01-31 @ 13:09:21
URL: http://maritajohansson.blogspot.com
Postat av: Mia

Här kommer mysiga hälsningar från Sundsvall :0)



Kramizzzzzzzzz till er

2009-01-31 @ 16:07:22
URL: http://miawesterlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0