Sawaddi ka!!!

Klckan är nu ca 21.52, hemma hos Er är den ca 15.53!!! Har varit en hård dag så det blir tidig kväll! Vi har åkt speed båt och varit på Raya Islad (Bounty Island, där dom spelade in reklamen för Godiset Bounty!)Eller var det i Rajja vi var :) och snorklat!!!! vi blev varnade för att se upp för korallreven o dyl. så vi inte skulle skada oss och när jag väl hivat upp mig i båten så blödde jag lite här o lite där, det är inte lätt för ett smidigt kassaskåp och snorkla, sjönk ju som en gråsten :)men häftigt var det iafl. Ulrik har hunnit med besök hos skräddaren oxå! man blir jagad, dom finns överallt, men så kommer han som lyckas och Jurik är jättenöjd, sista provningen i morron! själv behövde jag inga fler tält..........! Jurik har pratat med Stefan Hopp i kväll, dom har hamnat i Kao Lak så det kan bli snålt om tid att träffas men vi jobbar på det, dom har ju snus me till Jurik :) Annars så är allt bara bra, vi får massage,äter fantastisk god och billig Thai mat, dricker godaste ölen i världen (Chang) och blir så väl omhändertagna,så nu vet ni vad som gäller när jag kommer hem, ochså tilltalas jag hädanefter för "madam" (utan flod) bara så ni vet! KRAMAR till ER alla// Lena o Jurik

Kommentarer
Postat av: Marlene

Så det är att ha skaffat sig en ny titel :) Ska komma ihåg det!!!! Fy tusan vad ni verkar ha det härligt..blir såååå avis!!!

2009-01-18 @ 16:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0