Kamrater....

och vart va ni?? själ traskade jag runt, lite småtörstig och dyngblöt om strumpor och skor!! Destination MB, där inmundigades lite varmkorv, kaffe och kaka! och SAFT!!! jag tycker inte om saft, men ja va törstig..... Sen fick vi som var nya i partiet uppleva nåt som vi bara sett på TV! Stående, hållande andra kamrater i hand, sjunga Internationalen!!!! Vi sneglade lite ( min partikamrat Veronica och hennes dotter)på varandra och visste väl inte riktigt va vi kände :) Jag fick en liten sektkänsla.... Jag gick iallafall hem med ett litet leende på läpparna och var en erfarenhet rikare.....

Kommentarer
Postat av: Barbitta

Fint. Men den där lilla pricken längst fram, är det du? Är inte säker att jag tror på att du har varit fanbärare i något 1:a majtåg. Finns det någon som kan styrka dina uppgifter?

2010-05-02 @ 20:58:41
Postat av: lenalustig

Men halooo!

Jag har ju fotat hur ska jag då kunna bära fanan???

Jag bar på den först, sen bytte Kamrat Reine av mig! Du får säker bildbevis av Emil Wallin om du frågar :)

2010-05-02 @ 23:22:43
Postat av: Barbitta

Aha, det var du som fotade, det förklarar tummen överst i bild...

Ja, jag får väl kolla med Emil.

2010-05-03 @ 07:48:44
Postat av: Veronica

Vilken kanonbild Lena!!

Haha, ja en erfarenhet rikare minsann!! =)

2010-05-03 @ 08:03:47
URL: http://veraw.blogg.se/
Postat av: Evy

Tack Birgitta. Trodde att det var sviter av askmolnen, men klart det är Lenas tumme som syns. Jag tror att Lena skötte detta uppdrag till fullo så hon får nog bli ordinarie Fanbärare. Dessutom vet hon ju nu att hon ska även bära med sig en vattenflaska.

2010-05-03 @ 08:05:57
Postat av: Barbitta

Alldeles riktigt, vätska är A och O. Nästa år kan jag låna ut mitt vätskebälte.

2010-05-03 @ 09:54:00
Postat av: Marlene

Nästa år tar vi efterfesten :) Konstig att du inte såg till mig, syns inte på bilden..men jag gick där framför din tumme :)

2010-05-05 @ 15:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0