Tisdag....

neeeej, va faaan det är ju onsdag!!! Shiiit va dagarna går fort! Idag har jag iafl. letat reda på resväskan, letat kläder, det mesta för litet, men fick iafl. ihop ngr kit, och så kan man ju alternera så ser det inte ut som om man har sammalika kläder varenda da!!! Har t.o.m. strykit dom, är det tantvarning så säg? har aldrig hänt förut i mitt tidigare liv, det brukar som bara truvas ner nåt i sista minuten!!! Har växlat pengar, letat reda på passen!! nåt mer jag ska tänka på??? Barbitta, Barbitta saknade dig på spinningen i tisdags! jobbade du? Har iafl varit på samverkansrådet på "kukmyn" där sitter alla höjdare osså lilla jag + fler men en av dom hade ersättare :)! fick iafl veta att PROJEKTET dragit ut på tiden av vissa anledningar, har du nåt att förtälja mig? Det låter inget från dig så jag börjar fundera!! är du ens hemma? Och Edi, Edi!!! hur är det med dig? hur kändes det att landa hemma i månsberget? skönt eller skulle det ha suttit fint med ngr veckor till! Kan ju vara "försvärligt" att landa för att återuppta vardan när man levt i en dröm!! :) Kan likna det vid alla OS- deltagare tänk världen dom levt i i två veckor och sen bara komma hem och va!! måste ju vara skitsvårt :) Ja jag bara räknar dgr och idag är det 5 dgr kvar till avresedag :)

Kommentarer
Postat av: Edi

Det kändes helt fantastiskt att komma hem. DU VET BORTA BRA MEN HEMMA BÄST. Men det är klart en vecka till hade inte varit några problem. Nu väntar vårsol skoteråkning och fiske och det vill man ju inte missa. Tur att du bara blir borta en vecka för sen ska du jobba för mig för nu behövs mera ledighet. Hi hi. Vi ses ikväll.

2010-03-04 @ 06:29:08
Postat av: lenaLustig

Ja ,det är helt ok! jag jobbar så gärna :)

2010-03-04 @ 13:19:09
Postat av: Edi

Till alla som läser denna blogg. Hur många har sådana underbara arbetskamrater? Jag bara undrar. Tror inte att det är många. Lena du är bara BÄST.

2010-03-04 @ 15:00:43
Postat av: LenaLustig

mera....... :) Näe, skojar bara! men det finns faktiskt en till och det är DU!!!!

2010-03-04 @ 21:26:15
Postat av: Barbitta

Hallå, hallå!!! Om det här är Klubben För Inbördesbeundran så vill jag också vara med, visst är jag också LITE bra???

:) :) :)

2010-03-05 @ 19:18:25
Postat av: LenaLustig

Darling Barbitta du är inte bara lite bra utan MYCKE........

2010-03-05 @ 20:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0