Onsda.........

och kallväre igen, -15 men det är ju ganska hanterbart! sitter ch väntat på att få traska iväg på jobbet, tiden går så sakta, har en del att göra men det gör jag på vägen ut genom dörren, funkar bäst så! Ja, i går avverkade jag ett spinningpass, det första för året, men fy faaaan säg ja! det va tortyr.................. Vet inte vad som har hänt med våra instruktörer, fick dom inget under helgerna eller? verkar ta ut all sin frustration på oss! eller oxå har jag fetat till mig så till den milda grad (eller va heter det?)att orken riktigt tryter! Har iafl konstaterat att det våta som pressades ut ur min kropp som ni andra kallar svett, hos mig var FETT!!!!!!! Avslutade kvällen med en cheezballspåse, suck.........

Kommentarer
Postat av: Bernice

Ja tyck om dej ändå......=)

2010-01-13 @ 12:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0