En himla massa tv....

var det i går kväll så inte blev det tid över för ngn "motionstimme" den ena filmen efter den andra rullade på, och in i magen rullade en massa oxå, dricka, köttbitar, cheezballs, godis, inte undra på att magen släpade i snön när jag gick på jobbet idag!! Barbitta, Barbitta allvarligt, så håller jag ju på för fullt att träna för milen i Stockholm, jag har börjat att GÅ!!! till och från jobbet :) inte illa! näe skämt och sido, spinningen kommer väl igång snart så då blir det hårda bud och det är ju så jäkla kul, tycker att du ska haka på!! Förresten har du börjat fundera på vår resa än??? till solen :)

Kommentarer
Postat av: Barbitta

Hm... måste erkänna ett svek. Har börjat planera en resa till solen så smått men med någon annan :/

Men... du får gärna haka på!!!

Ang. träningen. Nu får du skärpa till dig för jag ligger före dig, du vet ju att jag tar milen på tid så jag har vissa krav på mig ;)

2010-01-02 @ 15:10:59
Postat av: lenalustig

Jasså på det viset, då får jag väl åka själv, vill inte vara ngt femte hjul :) Men det blir väl mys om Ni äntligen kommer iväg <3

2010-01-02 @ 17:32:35
Postat av: Marlene

Själv missunnar jag alla som ska åka till solen........hmmm ;). Så jag tycker att ni kan stanna hemma, om jag inte ryms i nåns resväska förstås ;)

Birgitta..missa inte Robbie imorgon kväll på ettan!!

Å det vet ni väl att jag är glad för eran skull..sand mellan tårna och en kall smirnoff på beachen...det är livet :)

2010-01-02 @ 19:34:23
Postat av: Bernice



Håller med Marlene jag...Hmmm...resa till solen tycker jag är överskattat... bättre att vara hemma & jobba,städa ,laga mat och så..

Va sjutton finns ju risk för att bli brun med.

2010-01-04 @ 09:31:43
Postat av: Barbitta

Lena: inte behöver du bli något femte hjul... är bara att ta med Jurik också!

Marlene: Tack! Hade missat det där, nu fick jag ju sitta och dregla över vår goding!

Bernice: Lugn, lugn den där resan är planerad men ligger låååångt bort, det är under en tid när ni andra förmodligen är bruna redan dvs tidigast i juni ;)

2010-01-04 @ 20:11:21
Postat av: Mona

Oj, milen i Stockholm... Du mena Tjejmilen va? Hmmmm...kanske skulle man haka på den tanken, för att ha ett mål. Måhända går det att få kära svägerska i Umé att också "kuta" en mil ---> kanske skulle man locka med någon vacker "pöjk" som står i målfållan och hejjar på =) Eller va tror du? Och förresten, god fortsättning på nya året!!!

2010-01-05 @ 15:12:31
URL: http://monizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0