Stressdemens???

Finns det? Jaa, det måste det göra! idag har jag och en mycket kär vän samtalat och vi var inne på det, kan man ha så mycket omkring sig så man blir vimsig? Innan hon gick va vi även inne på kaoset som omger oss i hemmet, kan det stressa en så man uppvisar demenssymtom, och jag kom på när jag gick på toan efter att ha vinkat av henne att så är det ju faktiskt! Jag började spalta upp vad som för tillfället gör mig orolig och "mimsig" och fick en lista, den listan kommer jag nu att på nåt sätt försöka beta av, ta tag i och kunna dra ett streck över, då tror jag att symtomen kommer att lätta, så ett tips till dig älskade vän, skriv ner!!! och kan du inte beta av den själv så hjälper jag gärna till!!! Tror att det kan va av största vikt att få svart på vitt vad som stör!

Kommentarer
Postat av: En mycket kär vimsig vän

Ja, du är så klok och jag vet att du har rätt. Tyvärr. Det är bara det att min lista blir så lång att den räcker till månen:(

Men du, träffade någon idag som berättade att hon fått besked av doktorn att hon hade brist på en massa ämnen i kroppen, därav hennes vimsighet. Jag vill så gärna tro att det är så för mig också...

2009-10-13 @ 21:01:31
Postat av: Marita

Kloka och förståndiga ord. Kram på dig. Vill bara säga vad vackra kort du tagit.. Helt otroliga.



Kortet på Anna-Lisas grav är vackert och omger mig med massor av känslor. Förstår er saknad ! Tänker på er alla..............

2009-10-14 @ 00:42:02
URL: http://maritajohansson.blogspot.com
Postat av: LenaLustig

Men du beställ tid för provtagning!!! Kanske är enkelt åtgärdat med andra ord!!!

2009-10-14 @ 08:52:37
Postat av: Marlene

Välkommen till gänget :S

2009-10-14 @ 22:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0