Morning!

Klockan är 06.29, kan inte sova! I vanliga fall skulle jag ha svidat om och gått min morgonpromenad men eftersom jag ska bege mig till Snake för att kratta hos fadern så tänkte jag spara på mina krafter :) Men va ska jag roa mig med fram till dess? Iafl så måste jag tacka min älskade datakompis för hans tålamod och engagemang när det gäller att styla om min blogg, han ä doktiiii han! Får se hur länge det dröjer innan jag vill ha en ny, alltså inte "datakompis" utan utseende på bloggen :) Idag åker min kära Sis och hennes fam. till "kukiet" hoppas ni får en helt underbar vecka!!!!! Det är fler som ska ut och resa snart, och långt bort, mer om det längre fram.

Kommentarer
Postat av: Marita

Hallå vännen !! Vad snygg din blogg är ! Blir avis , jag har ingen data snille som vill hjälpa mig ! Får nöja mig med klick på bloggen och gå efter standard mallar. Men det är väl som verkliga livet. Du sticker ut och gör avtryck var du en går , jag blir en i mängden som alla glömmer bort ..... Du är min idol.... Kram Kram



Ps , väntar ivrigt på inlägg om P och hans resa till lejonkungen !!

2009-05-07 @ 08:55:10
URL: http://maritajohansson.blogspot.com
Postat av: Mia

Tack för det!



Det ska bli underbart :0))



Kram

2009-05-07 @ 09:08:04
URL: http://miawesterlund.blogspot.com
Postat av: Annika

Hehe, läste dina rader om dej själv, och japp, "pisskvarten" har nått Tibro oxå :) Det finns inga akademiska kvartar utan det är pisskvartar :)

2009-05-14 @ 20:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0