Längesen!!!!

Vart tar tiden vägen? Hinner inte med! hur längesen är det inte sen jag bloggade???? Vad händer då? Ja lite av varje, tråkiga saker och roliga saker. Har varit i umeå på långhelg, det va roligt! Och att umgås med Kidsen eller va jag ska kalla dom? dom är ju i det där mellanläget, kids,och ungdommar låter lite för litet och vuxna är dom ju inte heller!! Nu pep det i min telefon, SMS från Putte, han skriver: Mot Afrika!!! Han ska iväg på ett jobbuppdrag i Mombasaaaaaaa! två veckor i sydafrika med allt va det nu kan innebära? The Big five maybee??? tur att det bara är två veckor till att börja med! Ja vart va ja? jo i umeå med Kidsen! kom jag fram till va jag skulle kalla dom? Näe, men kidsen får duga, låter lite smågulligt :) Städat Jeppsons lägenhet, strosat på stan me limpan, sen på tors.kväll slöt sig maken och Sanna till gänget. Nordic Rock för hela slanten hela helgen!! det yngre gardet orkade inte med i temopt till skillnad mot det äldre, ska det inte vara tvärtom??? Nåväl jag tror alla var nöjda över helgen! själv var jag i ett obestämbart läge! fast nu i efterhand så är jag väldigt stolt över mina bedrifter, party en hel helg utan party! upplevdes säkert som en tråkmåns och surpuppa men det tar jag, för nu har jag bevisat för mig själv att jag har en styrka som jag inte trodde!!Eller är det ren o skär envishet? Who can tell???

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lena du är SÅ DUKTIG, och ganska stor del av envishet tror jag har hjälpt dig så här långt.Du vet ju att vi är många som är avundsjuka på din uthållighet. Min resväska har varit i många länder men aldrig till Afrika,dit den nu är på väg tillsammans med Putte. Nu måste du uppdatera oss så fort du hört något från honom. Vi ses till veckan / Kram

2009-05-31 @ 21:24:35
Postat av: Marlene

Äntligen ett inlägg...som jag har väntat :)

Tror inte att nån upplever dig som vare sig tråkig eller sur puppa isf känner de inte dig...eller har jag fel? Skratt

Du är en riktig kämpe...kul!

2009-06-01 @ 12:23:02
Postat av: Jeppson five

Du mamma vi orkade med mer än er ;) vi började ju festa på morgonen! :D

2009-06-01 @ 12:43:12
Postat av: Marita

Tack för en trevlig kväll ! Vad mycket pengar jag hade kvar i börschen ??? :-)) Hoppas det inte dröjer länge till nästa gång !! // KRAM !!!!!

2009-06-01 @ 16:12:30
URL: http://maritajohansson.blogspot.com/
Postat av: Mamsen

Ha,Ha Jeppson!!! Blåste ni mig??? Inte såg jag nåt :)

2009-06-01 @ 16:35:46
Postat av: Mamsen

Du bara FANTISERAR!!!!!!!

2009-06-01 @ 16:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0