Bloggtorka!!!

Höjden av lathet är när man inte orkar peta igång datorn och blogga lite, men det har varit så himla tungt denna vecka, på vicket vis? tja kurs,jobb, promenader, fackliga uppdrag och så en massa eurovisooooon! Fick en del favoriter, Norge hör till storfavoriten och sen har jag två stycken till men jag kommer inte ihåg va dom kommer ifrån, dom låter ju sammalika! Från det ena till det andra så är det fredag idag, grabbarna har kommit hem, så i helgen blir det övningskörning med Linus och handledarutb. med Jesper, ser fram emot en lugn och mysig helg, skulle ha påbörjat vårstädningen men va f.. ORKA................!

Kommentarer
Postat av: Marita

Hej, jag tror det var länge sen jag fick läsa ett inlägg av dig, därför är detta extra kul och spännande.

Kan vara ålder som gör att jag inte minns riktigt, jag ser dåligt,det har jag märkt , får läsa texten 2 ggr för att förstå innehållet !

Eller är det typsnittet ?? Ne det är nog åldern !!



Kram

2009-05-15 @ 19:42:36
URL: http://maritajohansson.blogspot.com/
Postat av: Mia

.........Städningen finns alltid kvar :0))

Själv tvättar jag semesterkläder för fullt, inte

heller så kul men skönt att få det bort gjort iaf.



2009-05-16 @ 11:44:24
URL: http://miawesterlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0