Bröten!!!

Vaknade i morse med ont lite här och lite där, började gruva, visste att det låg decimetersnö där ute som behövdes tas reda på! Det va bara att ta tjuren vid hornen och vet ni? det var då absolut bästa meducinen, nu rör jag mig lika smidigt som ett kassaskåp! I kväll har kommunal årsmöte, hade helst legat som en pladusk framför tv:n, men nu måste man duscha, sminka sig och försöka hitta nåt i klädväg som inte är mjukisar o T-shirt, suck..... vill ju nån gång se presentabel ut, men det är ju så himmla jobbsamt!!! Bäst att sätta lite fart. Morsning korsning!!!

Kommentarer
Postat av: Uldrick

testar trackbacks

2009-03-09 @ 21:49:12
Postat av: Mia

Du e duktig du!



Kram

2009-03-11 @ 07:48:27
URL: http://miawesterlund.blogspot.com
Postat av: Marita

Kära Lena ! Får en målande bild i huvudet hur du tar itu med vinterns snöande...



Ska sen erkänna att jag skrattade högt då jag läste din och Monas ( Jonnys syster ) inlägg denna dag. Samma ämne , snö !!och så olika beskrivit. ///

2009-03-11 @ 10:53:11
URL: http://maritajohansson.blogspot.com/
Postat av: Mona

Hej Lena :-) Måste ju bara masa mig hit o kolla när Marita poängterat hur olika vi beskrivit snön. Ja, ja det framkom väl inte riktigt på min blogg att jag faktiskt tycker att det kanske räcker även hos oss nu (tydligen mååååånga år sedan det var såhär mycket) Snöskottningen kan man ju klara sig förutan, eller hur?! Men du är väl i alla fall liiite glad över att snön ligger där den ligger. Såg ju att du skaffat dig en egen "racer". Gå ju inte å köra på gräset =) Ha det!

2009-03-11 @ 16:41:19
URL: http://monizz.blogg.se/
Postat av: Miranda

Hojtala, Lena! Hittade din blogg genom att jag skulle leta lite historik om Högland/Bredsele/Fäbodar. Fick upp din blogg, för bredsele var med på din sida för att du hade fiskat där;) Lite kul! Fina o härliga bilder du har. Ha de gött! MVH Miranda

2009-03-13 @ 08:22:26
URL: http://www.nogg.se/fjellripa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0