Och regnet det bara öser ner................

Söndamorgon,regn,regn,regn! Vilket deprimerande väder, men som tur var så var det uppehåll i går lördag, då va jag och maken i Åsele och testade moderat tennis, ni vet den här märkvärdiga, lyxformen av motion, nämligen golf!!! Och jag kan säga så här att faaan va kul det va, men inte helt enkelt!! Mias svärfar, svärmor och svägerska är bitna golfare och när man som har dom (ingifta??? i släkten) så måste man ju ta chansen. Ove bjöd med oss på en liten scrambel tävling där man var 4 i varje lag, och så fick vi prova på att slå oss runt en 9-håls bana, sen fick alla pris, en golfboll och en påse med peggar (pinnen man sätter bollen på när man ska slå)Ingen vann och ingen försvann, men jag ska luska lite med Ove va vi fick för resultat, för som han spelade så måste vi nästan ha vunnit :) blev stort imponerad! skulle inte förvåna mig om han ligger i klass med, men hallå vad heter han nu ??? den där snubben som är gift med Elin Woods, ni vet hon som var barnflicka hos Jesper Parnevik och vars mamma heter Barbro och är landshövding ngnstans i Sverige, jo, Tiger Woods :) Ja, ja jag vet..................! (att jag är dryg) Men i allafullafall så letar vi nu begagnade golfutrustningar på blocket för här ska börja spelas golf! Måste nu oxå informera att Pontus och Sandra installerat sig i Sollefteå, Lycka till med nya jobbet Sandra och hoppas ni ska trivas! Putte sitter av tiden idag för flyget mot Sweden som går 19.40 från Nairobi i kväll, skönt att få hem dig! Jesper, Linus och Sanna har fått sommarlov, så hoppas det inte regnar bort för dom, behöver verkligen få ladda batterierna för fortsatta studier i höst! Själv har jag en vecka kvar till semester, hä skönt dä!!!

Kommentarer
Postat av: Denise



Jo man tackar !! ska du bli en högfärdsblåsa nu ;) svingar dig med fina ord...Peggar .Förövrigt kan jag upplysa damen om att Elin Woods man heter Tiger och att mamma Barbro träffade jag utanför hennes eminenta bostad i Gävle i Maj detta år.Jo jo fina kretsar minsann ;)



Kindpussar // Bernice =)

2009-06-14 @ 10:38:52
Postat av: Marlene

En sak är säker...man får sig alltid ett gott skratt,när man tittar förbi hos dig :)

2009-06-14 @ 19:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0