Mina vänners.........

bloggar läser jag i kväll och kan konstatera att faaaan va aktiva ni är!!! Här sitter jag på Ersvägen och snörvlar och hostar (undrar om det är sebben basilusker, har inte varit förkyld på flera år känns det som)och inser att i mitt liv händer ingenting!!!! Bernice du åker land o rike runt i jakten på mc-kort (är så jäkla impad) Marita, du ska rusa runt i umeå, säkert pimpad till tänderna i ngn ny walkingstass och sätta rekord i vårruset! Varifrån kommer energin? Kan man dricka den eller? Var det den uppladdningen du höll på me på lördagkväll Marita??? Förebygga vätskeförlusten :) Läser oxå att ni har blivande studenter båda två, kult! minns själv vilken cirkus det var när Pontus och Emma skulle ta studenten, kläder, bilen, studentplakat, och studentmiddan, då en av hedersgästerna va tvungen och fara hem o nanna :) Det var då mamsegull tjuvlånade Emma Hopps silverörhängen (jag lovade), och när vi kom hem på kvällen var ett BORTA!!!!! Mamsen blev förtvivlad, men du mamma! du är förlåten! Jamen hallihallåå! Jag har ju varit på konferans!! I Lycksele, för skolinformatörer och ungdomsansvariga i kommunal, ja det har ja! hm suck....... !

Kommentarer
Postat av: Denise



DUUU kompis !! JAG är impad på dig !!! Kan du bli min personliga tränare ?? de e inne nu å ha en sån å du har... rätta knycket liksom !! SUCK!



Kram Bernice

2009-06-03 @ 21:32:50
URL: http://dessansvarld.blogg.se/
Postat av: Mia

..........Det var ju inte Seb som var sjuk, det var ju Monica som snörvlade och hostade....... Men bakterierna kanske från början kom från Seb.....vem vet!1??



Kramis



2009-06-04 @ 07:47:52
URL: http://miawesterlund.blogspot.com
Postat av: Marlene

Vi kan tycka synd om varann till helgen

Mitt boring life slå ju dit.. :)

2009-06-04 @ 10:10:21
Postat av: Marita



Du är så go du !!! Jag kan säga dig att i dag har jag baksidan av vårruset ner mot arslet !! "ONT , det gör ONT ,det gör ONT ..... Jag är helt övertygad om du gått detta vårrus så hade du stått före mig i mål och helt opåverkad i dag ! Du har mer energi än vad jag kan räkna stegen jag gick igår !!!



Jag håller på dig och beundrar din karaktär !!! Jag ska iallfall motionera mera !! Men i din klass kommer jag aldrig kunna vara i!! // kram Kram

2009-06-04 @ 11:17:23
URL: http://maritajohansson.blogspot.com/
Postat av: emma

jag minns hur jag satt och små gluttade på mormor och tyckte minsan att hon hade lånat mina örhängen och nå kläder :P det var så kul, skrattar ihjäl mig :D puss på dig

2009-06-05 @ 11:49:44
URL: http://hopstadius.blogg.se/
Postat av: stugfarfar

Vad du var då snabb på en kommentar, det är inte roligt att bli anfallen av monster.Hi Hi

2009-06-05 @ 16:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0