Liten och ensam................!

känner jag mig! Det är fredagkväll och alla mina "smågrabbar" är ute på "vift" med en fot i tonårsvärlden försöker dom kliva in med den andra i vuxenvärlden, en värld som dom tror är häftig och cool, (som jag) och längre fram i livet kommer dom att upptäcka att verkligheten inte va som dom trodde (som jag) men det är en helt annan story, ikväll är det min story som ni läser, om att vara orolig och ampen mams, om klumpen i magen och grubblet över rätt och fel, och hur hanterar jag det här! Känslan av att tappa greppet, kontrollen, gör ont! Jag vet att den dagen skulle komma, men kanske inte precis nu! och jag tror att jag hört till den skaran som har haft lite väl mycke kontroll, men det finns ingen som har sagt till mig att det är ok att släppa taget, att jag inte behöver ha full kontroll och att jag inte är någon sämre människa för det! Ska försöka slappna av och tänka positiva tankar, jag har ju en förmåga att måla ... på väggen,ska försöka överträffa mig själv och måla nåt annat på väggen :) go natt världen!

Kommentarer
Postat av: Denise



Lilla goa mams !! Det är OK att måla...på väggen ;) visar bara att du är den coola, omtänksamma =) Om inte vi coola mamms fanns skulle vi inte ha så fina boy`s =) Blire problems så kan du ju alltid ringa till den ständigt jourhavande...



"första förbandslådan" ;) Kramelikram

2009-06-27 @ 00:07:34
URL: http://dessansvarld.blogg.se/
Postat av: Jesper.Westerlund SONEN

Kära mor! så här tänker jag; en mamma släpper aldrig taget om sina söner för inne i ditt hjärta finns vi 4 grabbar för evigt! Jag, Linus, Pontus och Putte Vi älskar dig jätte mkt vi kanske inte visar det så ofta men det gör vi och vi vill inte att du ska grubbla och hålla på just därför skjöter vi oss när vi är ute på äventyr och sånt... DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA MAMMA//Kram Jesper din yngsta lille son :)

2009-06-27 @ 19:07:32
Postat av: Veronica

OJOJ! Man blir ju rörd till tårar när man läser sonens inlägg! Du kan sluta ampes när du har sånna fina ungar!!! KRAM! / Vera, Lavsjön

2009-06-27 @ 19:39:50
URL: http://veraw.blogg.se/
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta en minut till att gå in på våran sida och kolla vad vi har att erbjuda! Vi designar även personliga bloggar utifrån dina önskemål!



Just nu har vi även en utlottning på en design!

2009-06-27 @ 19:57:13
URL: http://freshdesign.blogg.se/
Postat av: cecilie ♥

vilken härlig blogg :O annorlunda design osv, jättefint!

2009-06-27 @ 20:23:35
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Jesper!! Sitter och fäller en liten tår, vilka fina ord du skriver till mig, jag älskar Er oxå," min kärlek, aha, ska brinna,aha som en stjärna i natten"

och jag ska sluta "ampes" så mycket, bara lite :)

2009-06-28 @ 08:21:49
Postat av: Jesper SONEN

Klart du får ampes men gå nara inte i taket när vi är ute för vi klarar oss! :)

2009-06-28 @ 11:40:02
Postat av: Mia

Ja liten blir stor.....så är det bara och inget man

kan göra något åt :0))

Snart sitter jag i samma sits......... kommer nog att bli "förälder på stan" när det blir dax.

Så fint Jeppe skrivit !!



Kram på er!



2009-06-28 @ 13:33:20
URL: http://miawesterlund.blogspot.com
Postat av: Marlene

Sitter här å blir alldeles tårögd...Vilka härliga barn du har :)

2009-06-29 @ 16:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0