Jesper och Linus 17 år den 29/6 Grattis grattis!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Marita

Grattis Grattis Linus och Jesper !! De dagen för 17 år sen minns jag som om den var igår. Jimmy, Andreas, Daniella , Lillen, Putte och Pontus var snabb ner för att se havet. Vi hade bara någon stund tidigare anlänt till vår stuga, som vi hyrt för gemensam semester. Jag satt utanför och eran mamma var på toa . Då gick vattnet , och alla fick bråttom . Att jag sen fick vara med när ni såg dagens ljus är en upplevelse jag aldrig glömmer. Linus först ut med huvudet och Jesper som valde att anlända med fötterna först ! Nu står ni stadigt bägge två med fötterna på jorden ,med egna planer och idéer för framtiden. Ha en underbar dag önskar vi alla i Umeå. Kram GRATTIS !!!

2009-06-29 @ 09:25:19
URL: http://maritajohansson.blogspot.com/
Postat av: Marlene

Grattis till boysen dina :) Har hört att det inte är nått på hotellet marknads helgen...tror du att det är sant? Du kanske vet?

2009-06-29 @ 16:15:26
Postat av: Denise



Ja så var den dagen kommen... minns det som igår när "Masprojta" lurade till sig händelsen ;) Nåja det "rår" ju inte ni stackare för , att inte morsan kunde "hålla igen" så jag hann dit menar ja =)



GRATTIS GRATTIS !!!!!!



Kramizar!! Denise

2009-06-29 @ 19:53:00
URL: http://dessansvarld.blogg.se/
Postat av: AnnaKarin

Ja herregud, jag minns när vi satt på det där fiket på renmarkstorget för... ja tydligen hela 17 år sedan (du vet där eurasia nu har sitt) och din mage var så sabla stor att man själv tänkte att bebisar: det ska jag nog kanske inte ha några.

Tänk ändå så tiden går.

Och så har jag ju hunnit med att klämma ur mig tre stycken jag med!

Kram och gratta boysen från mig =)

2009-06-29 @ 22:49:02
URL: http://www.blogger.com
Postat av: Hallik

Ja, jag var ju inte med såklart!



Men dom här killarna förtjänar en god födelsedag, jag har väl lärt känna dom nu under flera år..... vet att dom är "mammas pojkar" och att dom har en mor som älskar dom. Jajaja, det låter väl smörigt och fint, men dom har en "plastpappa", "gummiulrik", en "beef" eller en "hallik" som också tycker om pojkarna, hoppas att ni får en riktigt trevlig och rolig födelsedag, att ni vaknar dagen efter och känner att "jajjemen, det här var en riktigt bra födelsedag det", annars kan ni ju få fälja med till Svejjom, så fixar vi en heldag med gräva och fiska åt er! Ha det bra småflickor! Ni blir aldrig för stora för mig :P

2009-06-29 @ 22:57:09
Postat av: Anonym

Finaste pojkarna!!att dom blivit så stora..minns när ja å "mommo" kom in i köket nrä ni nyss kommit hem med om å "mommo" sa..Men guuud!me den där fina dialekten;-) små söta bebisar..nu har dom vuxit ikapp mig..helt otroligt!!!

2009-06-30 @ 11:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0