Hur har jag kunnat glömma.................................?

Att informera Er att nu har jag SEMESTER!!!!!!!!!!!!!! Måste vara för att jag haft fullt upp! Varit till Umeå och städat Jeppsons lägenhet,tömt Pontus och Sandras lägenhet och förråd på det sista, dumpat det i Sollefteå (men det visste ni redan) tillbringat 2 halvdgr på golfbanan i Åsele, tränat svingar, puttar och framför allt att träffa bollen :) suck....., inte lätt ska jag säga!och så har vi rensat ut allt jäkla "rat" i garaget och dumpat det på tippen, när det blivit kvällning och dags för tv har jag ovaggat slummrat till! Snart är första sem.veckan avverkad och jag kan konstatera att vi har haft en himla tur med vädret :)

Kommentarer
Postat av: Evy

Ja du Lena, nu kan vi säga att vi hade i alla fall tur med vädret. Men jag har också haft fullt upp denna vecka, tror man börjar bli för gammal för att vara barnvakt. Är alldeles slut på efter 4 dagar. Men egentligen börjar ju inte min semester förrän på måndag, så innan dess har jag väl hämtat mig. Ha en riktigt skön semester och ta det lugnt med svingarna ,man kan få tennis armbåge . Välkommen till våran beach, har badat idag och det var jättevarmt. Kramar

2009-06-26 @ 21:29:09
Postat av: Marita

Ja du vännen !!! Alla inlägg hos mig har fått mig att skratta och ibland undrat om jag är gammal och senil .. Nu får du mig att tvivla.. Du låter mer som en mormor , städar och trixar och somnar säkert innan 22 ?? Nej, jag hoppas att jag har fel och det spritter av liv och glädje dom resterande semester veckorna ?? Du har ju inte fallit i gropen och blivit en Alice än ?? Men både du och jag har ju åldern inne att falla dit !! Kram

2009-06-26 @ 22:12:42
URL: http://maritajohansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0