Förresten!! Ska du rösta på söndag?

Det ska jag!!!

Kommentarer
Postat av: Marita

Ha Ha Ha !! Jag skrattade gott åt ditt inlägg på min blogg om vårruset. Ja, du har alldeles rätt, gå i jeans... Men det är ju en av anledningarna till att jag inte har kommit mig upp på IKSU med Susanne Nilsson .... Jag har ju en längre tid sagt att jag ska införskaffa mig kläder för detta ändamål men än inte fått arslet ur vagnen och gjort det !!! Men jag gick som fan och sprang en del för att komma förbi åtskilliga i ledet ! Vi har haft det som sport ifjol och i år att starta bland dom sista och plocka dom en efter en , blir mycket roligare då Svettig blev jag !! Jeansen var av stretch !! // Kram

2009-06-05 @ 09:48:52
URL: http://maritajohansson.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Jag röstade i söndags!!

2009-06-09 @ 16:59:24
Postat av: Anonym

Mitt namn kom inte med i förra inlägget, jag är ju da husband ju!

2009-06-09 @ 17:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0