Regnig måndag

och sista sem.veckan tar sin början!!! Men spela roll, har haft två soliga, härliga veckor och jag vet att jag kommer att få fler lite längre fram :) Och tänka allt som jag (vi) hunnit med, golfat, rensat garaget, snickrat en ballis, flyttat sonen, städat, Ö-sund, Umeå, Sollefteå, och så lite allsång och lite mord, va mer kan man begära?? Idag har jag tillbringat dagen med LillSis och Malvina, har snurrat ngr varv inne på dollarstore och som vanligt kom jag ut med "trusseskydd" och tvättmedel och för Er som ikke snakke norsk kan jag upplyse dere om att trusseskydd är tros- skydd på svensk, trusseskydd kan man för övrigt använda bl.a som skavsårsplåster, solskydd för tatuering, det finns säkert fler användningsområden, varför inte till nyrakad make med skärsår på hakan, klipp ut en liten bit och dutta fast (den är ju självhäftande) :) Ma höres!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Blir alltid lika glad när du skrivit i din blogg...för garanterat är att man får sig ett gap skratt, du är så j... rolig :)

2009-07-07 @ 08:16:14
Postat av: Mia

Dollarstore verkar bra, får se om det blir en sväng

dit när vi åker till Lycksele djurpark!



Ha en härlig "sista" semester vecka!!



Kramissssssssssssss

2009-07-07 @ 08:54:51
URL: http://miawesterlund.blogspot.com
Postat av: Nisse

Jag börjar min sista arbetsvecka,sedan går jag på fem veckors semester,känns bara bra.

2009-07-07 @ 11:09:11
URL: http://wwwstugfarfar.blogg.se/
Postat av: Marita

Dollarstore har jag aldrig varit på , säkert skulle jag hitta billiga bindor !! Med nylon knästrumpa och en binda kan man släppa lös Znappy hos folk , han smygskvätter den fan ! Får då därför en egenhändigt komponerad blöja på sig ! Behöver köpa bindor i storpack , billigt !



Mord låter spännande , har aldrig upplevt det heller på någon av mina semestrar ! Skulle vilja höra lite mer detaljer om detta !!!



Ha en underbar sista semester vecka , min börjar ju nu med spö regn första dagen !! Å andra sidan blir det lite vettigt gjort !! // kram

2009-07-07 @ 14:31:04
URL: http://maritajohansson.blogspot.com/
Postat av: Marita

Hallå !!! Jag var tvungen och gå in igen och läsa allt du gjort! allt är kanon men jag vill ändå veta mer om mordet.... Vet ej om det beror på att Criminal minds surrar i bakgrunden ?? ! Kram

2009-07-07 @ 23:16:45
URL: http://maritajohansson.blogspot.com
Postat av: Marita

Hallå , har du åkt in för mordet eller ?? Inget svar !!// Kram

2009-07-08 @ 21:03:07
URL: http://maritajohansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0