Opssss!

Jag skulle aldrig ha skrivit det där förra inlägget!!! nu har jag nåt att skriva om och det är mitt tisdagstrauma!!! Trodde min sista stund var kommen, voltade i trappen och landade på hallgolvet helt "le´brötn" Ont i armen, rumpan, knäna, benet, axeln,TUMMEN!!!!!!!!!!! sov som en kratta inatt, gick på jobbet i morse men knatade hem till lunch, väldans trött o bruten, kunde som inte utföra just ngr sysslor så jag flexade ut. Hem för att sova och ringa sjukan (Marlene bara tjata!!!!) fick komma och träffa el´dottore, värme och ipren from i morgon och försiktiga övningar för att inte stelna till, (gamfolkä ji vet) suck.......! jag som börjat stavgå igen och skulle börja coregympan idag efter veckor av latmask :)(smittar våldsamt).Ska trösta mig med semlor, får se om jag smäller i mig båda eller spar ngn till jurik!

Kommentarer
Postat av: Marita

Stackars kära vän !! Du börjar ju bli till åren ! Du måste vara rädd om dig ! Nu är tiden inne att hålla i ledstången när du går i trappen !! // Kram

2009-02-11 @ 19:20:38
URL: http://maritajohansson.blogspot.com
Postat av: Mia

Hoppas det är bättre för dig, villken tur att du inte slog i huvudet !..



Kram Sis'

2009-02-11 @ 21:16:19
URL: http://miawesterlund.blogspot.com
Postat av: Marlene

Vad ska man annars göra med en "bägstut" :)

2009-02-12 @ 10:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0