VAKNAT............................!

Surprice alla mina kära bloggläsare!!! Back in buisness, förlåt för att jag svikit Er, sveket är kännbart, har förlorat en trogen bloggläsare till min "värsta" fiende Mrs Oscarsson from THE BIG village Crybay = fritt översatt från Bellvik (Bällvik)! Lasse!!! Jag gör vad som helst(nästan) bara du kommer tillbaka till mig.... Alla har frågat varför jag inte bloggar och jag säger att jag inte har nåt kul att blogga om, har bara varit en "låg" tid under ngr månader och jag tror inte ni skulle tycka det va minsta roligt att läsa om smutsiga kalsonger, intriger på jobbet, och dramer i olika kvallisorter!!! MÄÄÄÄÄÄN skulle ni däremot vilja vältra Er i svartsjukedraman, mord och passion, kan jag däremot INTE hjälpa Er!!! Så Ok vi kör på det förstnämnda, Kallidipper, Kallijobbet, och Kallidrama :) Nu ska jag äta Kallimidda och dricka Kallivinet!!!

Kommentarer
Postat av: Evy

Ha ha ha. Tänk att det gamla året slutade med ett jävligt gott skratt. Hoppas att det nya börjar lika roligt. Eftersom det är många som läser din blogg så vill jag inte skriva vad Lasse sa om ditt inlägg, men det gjorde inte att jag skrattade mindre. passar på att önska dig och alla som läser ett Gott slut och ett GOTT NYTT 2010.

2009-12-30 @ 20:01:19
Postat av: Marlene

Vad härligt att du är tillbaka..å som Evy säger att man får sig ett gott skratt.Skulle gärna vilja veta vad Lasse sa om inlägget...det är ju bara jag som läser, så det är ju ingen fara ;)

2010..helt ofattbart!! Gott nytt år!

2009-12-30 @ 20:39:10
Postat av: Bernice



Som jag väntat !! de va då tusan så omständig och trasslig man kan va,klart vi är intresserade av ALLT !! sen ska du inte tro det är så många som läser, så inge storhetsvansinne nu...bara jag ,marlene, evy och Lasse förståss, om du nu lyckats locka tillbaka honom....

nämen...& Babitta , Masprojta & ... TUSAN!! va många de blev helt plötsligt :/ Äsch får nog ringa Lasse och fråga va han sa... ;)



Kram Kram !

2009-12-30 @ 23:31:13
Postat av: Barbitta

Instämmer med alla föregående kloka damer!

Är glad att du vaknat, bamsekram!

2009-12-31 @ 19:38:30
Postat av: Veronica

Äntligen är du tillbaka! Jag läser ju här me ;) Gott nytt år Lena!

2010-01-02 @ 00:00:38
URL: http://veraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0