Tråk, Tråk..............

Mulet och kalla vindar! Känns inte helt ok, hade hellre önskat lagomt med sol och ljumma vindar! Man får ju nagelbit´n om man ska vara ute och pröva göra nåt. Har haft besök av Moppo på morronkvisten så vi har druckit kaffe,duppe krusa, och surrat om livet i allmänhet, mysigt med sånna stunder! Och denna dag blir väl som alla andra dar, plock och plock och plock, valet är visserligen mitt eget men för mig är det viktigt med ordning och reda runtikring, räcker att det är kaos i hjärnan!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Jag satt just och slöläste i min gästbok på trädgårds sidan och vad sjutton ser jag om inte ditt namn

Vilken snygg blogg du hade

Ja jag önskade hade man kunde låta bli detta plock men jag blir stressad av röra och kan inget göra då

Inte för att det blir så mycket nu när vi bara är två men ändå

Jättekram på dig

2009-08-15 @ 15:38:53
URL: http://astrid-hortlax.blogspot.com/
Postat av: Mia

Ja, så jag är glad att jag bor i en inte allt för stor lägenhet :o) Kram Sis

2009-08-15 @ 21:37:46
URL: http://miawesterlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0