Planer.......

Ska man inte göra upp! Det blir ändå inte som man tänkt, inte har jag kommit iväg till Umeå än, här hemma finns det ju hela tiden saker att ta itu med, får se om jag tar mig tid att stanna där ngr dagar efter helgen. Hade tänkt göra ett Noliabesök och titta på lite intressanta projekt som vi har på G, men det vette faaan hur det blir med det, kostar ju!!! Har iafl hämtat hem husvagnen och städat upp den, sov där i natt och det va så skönt! Näe nu ska jag gå ut på vovve-sidan och titta på ännu ett projekt som jag mer och mer känner väldigt starkt för, kommer inte att bli ngt förhastat, men tror jag har hittat rasen :)

Kommentarer
Postat av: Evy

Men Lena, vad håller du på med. Nu packar du väskan och åker till Umeå. Vet att när man är hemma blir det absolut ingen semester. Men först kan du väl ta cykeln och komma emot mig. Ska nämligen cykla på jobbet ikväll Onsdag. Om inte så hoppas jag att du får det trevligt i Ume stan. Kramis

2009-08-05 @ 16:14:29
Postat av: lenalustig

Min cykel är paj:)

2009-08-05 @ 21:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0