" Gamkäringen" på vift i La stada......!

Någons äldre son hade tydligen fält en kommenter till sin mor, att på Harrys kunde man ju inte gå längre för där va ju bara "gamkäringen" och ragga på små killar :) Så här i efterhand kan vi ju konstatera att att sonen hade rätt! där fanns bara " Käringen" men "killarna" som fanns att ragga på för alla singel käringän, ja det va gubbar me kula :) Så sorry kids, ni får hitta ett annat place! Men vilken rolig kväll, mycke skratt och flams, träffat många "gamla" (ha,ha)och nya ansikten! Och blåsningen lyckades till 100%, Maritas min när det blir uppenbart va som är på G, kan ni ju se framför Er, iafl ni som känner henne :) Jag har träningsverk idag, antalet timmar på discogolvet tar ut sin rätt, och idag är det ju ganska avancerad teknik, va heter hon nu då den där brullan??? jo, Lady Gaga, har ni sett henne? ja då förstår ni säkert, men får väl köra lite stretch övningar med maken ikväll :) så kanske jag rekar till mig! Ser iallafall fram emot nya äventyr i La Stada, kanske fler är sugna att haka på????

Kommentarer
Postat av: Denise



Japp, jeg följ ! =) Ser Masprojtas min framför mig haha..

2009-08-23 @ 19:57:39
URL: http://dessansvarld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Coolt!

2009-08-23 @ 20:09:55
Postat av: Evy

Ser att ni har verkligen haft kul. Men även om man skulle vilja följa med så tror jag inte att man platsar i detta gäng ( har på tok för korta naglar). Skönt att ni båda har ledig dag för jag tror det behövs.

2009-08-24 @ 09:27:33
Postat av: Marlene

Själv passade jag inte in i gänget för jag har ju ätit upp alla mina naglar. Men de accepterade mig iaf :)Ja Evy, vilken tur du jobbar för mig...För vi hade så kul, så man är trött idag oxå :)

2009-08-24 @ 09:40:20
Postat av: LenaLustig

Du dom är ändå i vägen, går inte att peta näsan i ordning :)

2009-08-24 @ 10:59:07
Postat av: Marita

HA HA HA HA HA HA HA HA !!! Behöver ingen bio i veckan tror jag iallfall ingen komedi !! Läsa detta inlägg och alla kommentarer gör att jag garvar mig 10 år yngre.. ( nu är jag 51 år ! ) Kram kram .... Vi måste göra om detta snart !!!

2009-08-24 @ 11:21:16
URL: http://maritajohansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0