Suck........!

Vill bara lägga mig ner & döööö!!! Mia! hur f.. stod ni ut? efter 3 1/2 dar är jag så nära att lägga av!!! Mår ju tjuvtjockt, har varit tvungen att byta ut ett mål per dag mot nåt matigare, ägg o tonfisk, annars kan jag inte va upprätt, ska ju orka jobba oxå, suck.... Men idag känns det faktiskt lite bättre, men va livet är tråkigt när man inte kan äta :) Va kan jag göra istället? Näe förresten vill inte ha ngr svar för jag blir säkert bara grinig då! För då kommer ni med sånna hippa, alerta ideer om att städa, promenera, och bla. bla bla och jag ORKAR inte :) Vill nog helst bara ligga & tycka synd om mig själv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lider med dig systra mi! Pusski å kramski!

2009-04-16 @ 16:18:13
URL: http://madagen.blogg.se/
Postat av: Marita

Men vännen !! Vad har jag missat, har du börjat med Cambridge ?? Nu blir jag impad samtidigt får jag dåligt samvete.. snart sista kvinnan bland alla vänner som inte tar tag i saken .... /kram

2009-04-17 @ 17:27:12
URL: http://maritajohansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0