Ny dag......

Fredamorgon, sista arbetspasset för denna vecka men ser inte fram emot helgen för fem öre. Va ska man göra??? inget skoterföre, inte äta, inte dricka ( vin alltså ) Känner mig ganska anti! Huvudet dunkar, vaknade med en begynnande huvudpine,och det blir bara värre ja, ja vet ska dricka mera!men jag blir bara illamående, bytte ut frukost drycken mot två kokta ägg och en kopp the och magen skriker redan efter mera och det är två timmar till lunchsoppan!!!!!!!!! I skafferiet på 10:an finns en påse med chezeeballs :) Ha,ha! näe den får vara ska spilla upp ett stort glas vatten med citron i och börja fredagens sedvanliga sysslor ( städa suck...!)sen är det bra att gå hem o fortsätta, men maken städade i måndags (gullidej) så det kanske bara blir nåt litet med damsugar´n.

Kommentarer
Postat av: Marita

Heja heja.... jag lider med dig.. försök ha en bra helg.../ kram

2009-04-17 @ 17:28:42
URL: http://maritajohansson.blogspot.com
Postat av: felicia

Hej SIS!



Du är så duktig! Det är bara att kämpa på. Det är kämpigt och tungt, men jag vet att du kommer att

fixa det !!!

Glöm inte att dricka vatten, det är A och O. När du inte vet vad du ska göra o det känns så j-a tungt, gå och lägg dig o sov......Det är jobbigast när man är hemma o ledig o man hinner känna att man är hungrig...... Keep on going girl :0)

2009-04-17 @ 21:54:36
URL: http://[email protected]
Postat av: Marlene

Eftersom du inte kan dricka vin,så tog jag ett glas för dig....Ha en trevlig helg!

2009-04-17 @ 23:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0