Tisda morron!

Vaknade av ett våldsamt vrål i morse, skräcken bet tag i mig och resultatet blev huvudpine, den sitter i fortfarande i!!! Vad det var??? Tja sorry!!! men det förtäljer inte historien :) Från det ena till det andra så var ja på core-gympa igår och det känns må jag säga!! men det är en skön feeling, det hettar fortfarande i mina otränade muskler (känns som det iafl.)Ska jobba ikväll,det blir exating!!(stavade jag rätt?) har nämligen fått en ny kollega!! M.R hur går det för dig idag då???? :)Näe nu ska jag hämta dagens tidning och kolla om det hänt nåt nytt i Västerbotten!!!

Kommentarer
Postat av: Marita

Hallå ??? Ja , du , vad kan man säga om dagens inlägg ??? Från allting till ingenting ! Blir massa knös i huvudet../// Kram Kram

2008-09-30 @ 16:11:19
URL: http://maritajohansson.blogspot.com/
Postat av: Marlene

Hur det känns för mig...förtäljer inte historien. Men jag kan säga att det känns att jag lever :-)

2008-09-30 @ 20:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0