TIRSTA!!!!!!

Och jag är ledig!!! Tänkte röja ur datarummet så den förlorade sonen har nånstans att bo, ja Linus!!! nu ska han bo varannan vecka i Dorro och det känns KANON!!!!!! Men jag förstår inte, hittar på tusen orsaker för att dra ut på det!
Har hunnit på jobbet två ggr, ja! ja är ledig men det har ingen betydelse, personalen häckar på 10:an oavsett ledig, sjuk, eller sem :)  Omgivningen tycker att vi är sjuka (i huveet), har även hunnit veckohandla, osså fastnade jag ju framför datorn, och så har jag reggat mig på bloggportalen så nu hittar ni mig där (Maritas fel) Suck..... nu är jag helt utmattad orkar inget mera!!!! Äsch vilket dåligt skämt!!! jag skrattade inte ens själv.

Kommentarer
Postat av: Marita Johansson

HA! HA , Du skrattade inte ens ! vad gör det. Jag hade skitkul när jag läste om din dag. Var glad att du förgyller tiden för oss andra ..

Ps

små fnittrar fortfarande ..............



STOR BAMSE HÅRD KRAM

2008-09-02 @ 12:21:12
URL: http://maritajohansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0