Miss you my dear husband!!!!!!!!

Har du hamtat presenten pa 10:an? Hoppas det smakar? igia mas!!

Kommentarer
Postat av: Marita Johansson

Oj, Glömde tala om att jag blivit moster igen på förra inlägget . Pernilla och Matte fick tvillingana i lördags ..





Kram

2008-09-18 @ 23:52:40
URL: http://maritajohansson.blogspot.com/
Postat av: Husbonn

Hej gumman, nej du, jag har inte hunnit med att hämta presenten ännu, blev jobb till kl 23 nästan igår kväll, men träffade Vevy-östman-berg i morse och hon påminde mig om att jag hade något att hämta. Blir väl ikväll dårå. Pussen på dig, hoppas att det blir fina soldagar så kan vi spela schack när du kommer hem, du får vara svart drottning och jag vit kung. Hahahaha, fan vad jag är fyndig :o)

2008-09-19 @ 11:03:59
Postat av: Husbonn

Hej gumman, nu har jag hämtat presenten, puss på dej, inte smakat ännu, men en liten ikväll kan jag tänka mig. Fast visst så flaskan lite liten ut????? blink-blink-blink nu..... steka kalkonschnitzlar, ha det himlarns bra

2008-09-19 @ 17:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0