KALIMERA, KALISPERA, KALINICHTA!!!!!!!!!!

Haloooo! Forsta veckan med 10:an till anda!Kanonvader och allt har rullat pa. Vinkade av ganget i morse, kandes lite vemodigt, trippade sen ner pa stranden for att lapa soool!!! Men va fan, den var borta!!!!Men envisa norrlanningar som vi ar, sa "gete" vi ut faansakapet och vi fick lon for modan efter ca 5.5 timme i vind, regn och rusk,och i det narmaste ensamma pa beachen sa tittade den fram, och ja hade inte ens smort in mig sa idag har jag fatt farg!!! Pasta carbonara till middag och en kall Mythos, kande lugnet!!! Hoppas allt ar bra med er dar hemma? Pussar och kramar fran Mig. M.R halsar!! P.s skriver pa hotellchefens barbara for hotelldatorn for gasterna funkade inte, snacka om att vi blir behndlade som vippisar :)

Kommentarer
Postat av: Marlene

Visst var det vart kvarten pa slutet ;-)



HARLIGT!

2008-09-18 @ 18:39:02
Postat av: Marita Johansson

Hallå vännen !!! Åh trodde inte jag skulle höra ifrån dig förrän om en vecka !! Vad lycklig jag blev när jag såg att du uppdaterat bloggen !! Längtar efter dig !!!



Ha det skönt sista veckan och hälsa MR från mig



Kram

2008-09-18 @ 23:51:23
URL: http://maritajohansson.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Hallo i solen! Här är det också grått o trist väder. Som du vet så gick ju resan hem bra men fan va nitiska dom var i kontrollen har aldrig varit med om någe värre. Vi hann ej på taxfreen o bra var väl det för mina sista slantar blev böte för övervikt. Vem sa att jag o Eva var tvungna att väga tillsammans men det är ju smällar man får ta Vi skratta såklart åt det hela. Jo du alla flaskor kom hem hela. Nu skickar jag mycket sol till er kram Gunilla

2008-09-19 @ 09:24:14
Postat av: emma

men åhhh emma blir avis :] JAG VILL OCKSÅ! kommer till er nu på en gång ja ;)

2008-09-19 @ 12:26:03
URL: http://hopstadius.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej på er!



Njut o må gott sista veckan nu då!

Hoppas att soooolen fortsätter att lysa över er.



Puss o kram till kära syster yster och Marlene!

Ps. vi ses ju snart !!!!

2008-09-20 @ 14:05:21
URL: http://[email protected]
Postat av: Eva Jonasson

Hej på ER!!

Nu får ni banne mig börja komma hemöver.

Har ingen att tokprata med i telefon.. så Marlene ska hem ögonaböj!!



Kram så länge/Eva

2008-09-24 @ 13:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0