Det var det de!!!! Agia Marina på Kreta sep 2008

Nu har man nåt att tänka tillbaka på i höstrusket! Det var fantastiska två veckor, första då med 10:an och andra veckan med Marlene. Det sägs att ett gott skratt förlänger livet och som jag har skrattat med Er, Evy och Marlene så kommer jag att leva länge!!! Bilden av tre väldigt envisa och bestämnda damer som var och en på sitt sätt var proffs på orientering :) sitter fast på näthinnan och skrattet bubblar i magen, och det värsta!!!!!! vi gjorde det inte bara en gång............ Ja historierna vi kan minnas tillbaka till var många och jag har njutit av varje en!

Kommentarer
Postat av: Mia

Tänk att det finns fler som jag = noll koll på orienteringen.......Välkomna till klubben :0)



2008-09-27 @ 17:12:12
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0