SÖNDAG

Börjat dagen med skrammlade ägg och baccon, min kära svärföräldrar, har sovit över så vi hade en mysfrukost. Igår hade vi en liten middagsbjudning med Liza o Isnove Barbitta o Madagen o så deras små flickor, Molly och Malvina :) Jag serverade Sydafrikansk oxgryta och ett mustigt gott sydafrikanskt vin, Och så tvingade jag flickorna att titta på dansbandstävling!!! Lite suck, pust stånk o stön blev det men jag hörsammade inte det :)Men vi surrade mest så det blev inte så mycket lyssnande. Idag är det spikande och hamrande ute, Jurik o Isnove håller på att försöka tota ihop en ballis.Själv har jag sprungit runt med damsugar´n och sugit HUNDHÅR!!!! Liza åkte hem till Hoting för att karva älgkött!

Kommentarer
Postat av: Marita Johansson

Myslig helg ni har haft det. Grytan är det någonting för mig ? har du receptet ! ( den är väl inte stark !!) / kram

2008-10-19 @ 22:17:03
URL: http://maritajohansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0