SÖNDAG KVÄLL!!

Har varit en lugn helg, fast blåsigt, regnit och kallt! Har som bara suttit inne och häckat. Maken åkte ju till stan me killekill´n, Pajåke för dom skulle kolla på Stand up. Så lördakväll tillbringade jag i soffan, middan bestod av en tråkig låda från ica, men slog på stort!!!! en Black and White blev det :) Ja menar så lyxigt äter man inte ens när man går ut! Söndagen förgylldes av Lilla Malia,Malia och när maken kom hem fick ja en present!!!!!! Ett hantverkskit i lila :) till saken hör att jag hittar aldrig nåt här hemma när det behövs som typ, hammare, skruvmejsel tång m.m. Och så frågar ja Jurik, va ä hammarn??? och jag får alltid samma svar, i källar´n! orka........ suck.....! Så nu har jag ett eget kit (som jag ska försöka hålla reda på)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0