NU ÄRE HELG!!!!!!!

Ja och här händer det grejjor! Jeppson har varit i Umeå och tittat på ny utb. på John Bauer!!Han var heltaggad när han kom hem! och va kan man säga? ingenting! Han måste ju få göra det som känns bäst! Men mamsen har ont i magen!!! nu ska det letas bostad, hur kommer det att funka ekonomiskt?? tusen frågor snurrar i huvvet!! Nåväl fem djupa.......... och en sak i taget! I morgon är det Björn Gustafsson i Umää!ni kommer att få skitkul ni som ska dit! Tack o lov att jag ställde in mitt besök, jag har bara inte pallat!!! Ser fram emot en lugn myshelg med ungdomarna :) Och har jag tur så får jag träffa min älskade lilla systerdotter som jag inte sett på några veckor, Malia Malia!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Marita Johansson

Ha en skön hleg vännen !! saknar dig men förstår varför du inte kommer ! Vi tar partyt en helg i nov.



Kram

2008-10-03 @ 17:09:32
URL: http://maritajohansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0