JAG ÄR KRIMINELL!!!!!

Idag gjorde jag en omedveten kriminell handling!!! Bänkade mig framför tv:n för att se reprisen på Oskyldigt dömnd och efter ett tag så slår det mig att jag va faaan jag glömde betala bensinen när jag va och tankade!!!! Hjälp, till saken hör att jag även köpte dessa kanelbullar som figurerar på bild, släntrade fram till kassan och sa 6 kanelbullar och så surrade vi på, jag betalade tog bullarna och gick.... Greppade telefonen ringde macken, ny tjej, så jag presenterade mig vid mitt fulla namn förklarade att jag köpt kanelbullar Oh nej va dom hårda säger tjejen? Näe säger ja men jag tror jag glömde betala bensinen!!!!! Oh va det du?? Yes!!!! Dom hade knappat in mig som en smitning, suck..... Tack och lov att jag kom på det själv innan dom kollade övervakningskameran och ringde polisen. :)

Kommentarer
Postat av: Evy

Oj vad bullarna ser goda ut.Men det räcker med en, tänk på att det finns även en övervakningskamera hemma hos dig. Ha ha

2008-10-04 @ 13:26:28
Postat av: Marlene

Vilken tur att jag tittade förbi hos dig en extra gång. Kan inte sluta skratta....smitare där :-)

2008-10-04 @ 13:50:17
Postat av: Marita Johansson

Hur är det med minnet ?? Har åldern börjat ta ut sin rätt ?? // Goda bullar ?? // Kram

2008-10-04 @ 16:07:44
URL: http://maritajohansson.blogspot.com/
Postat av: madelene Östman

haha men lilla busfröken då:-P

2008-10-05 @ 10:58:34
URL: http://madagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0