EN TANKE TILL MAMSEN! 10 OKTOBER

Två år sen du lämnade oss! Två år utan dig! Så tomt, tråkigt och ledsamt! Saknar dina besök efter jobbet,saknar dina fingrar i mina blomkrukor,saknar ditt småputter,saknar din doft efter cigarettrök och emser,saknar att få lyssna på dig och pojkarna när ni munnhöggs,saknar våra pratstunder, saknar att få titta på dig,saknar ditt leende och din glugg som du alltid försökte dölja,saknar våra kaffestunder med mazariner.Du fattas mig mamsen och jag kommer alltid att sakna...

Kommentarer
Postat av: Husbonn

Enbart pga svärmor kommer jag ihåg att vattna blommorna nån gång ibland, jag går försiktigt på "broern" så jag inte halkar, varje söndag då jag sjunger "Tuesday's gone" tänker jag på "Äsa". Hon fattas oss alla.

2008-10-10 @ 10:54:27
Postat av: Anonym

ja usch idag har jag haft de rätt tungsamt..vi alla har nog det..tur vi har varandra! Puss&kram tack för du finns för oss & Malvina!

2008-10-10 @ 12:03:09
URL: http://madagen.blogg.se/
Postat av: emmiiis

hjärta snuppi mormora min ;/ hon saknas oss alla, men den malvina såg i dag var självklart söt pluppa som kikade ner på er. Ni är det bästa jag vet <3

2008-10-10 @ 14:14:14
URL: http://hopstadius.blogg.se/
Postat av: Marita Johansson

Det finns nog inga ord som kan beskriva saknaden hos er alla, nära. Även vi kära saknar henne . En dag som denna plockar man fram alla underbara minnen. Utekvällen i Umeå på Dragonen.Eller nere på Äpplet, där satt Anna-Lisa och jag och tröstade varandra .( vi var dom enda panelhönorna i sällskapet ) . Det finns så mycket man minns, vissa ord, hennes skratt, hennes min när man pratade tokigheter !Hennes usla pillande på ens fötter, det var nitlotten man drog om man hamnade i pillgropen och fick Anna-Lisa . Det är det ända som tröstar mig en sån här dag: ATT JAG HAR MINNEN !! Minnen kan ingen ta ifrån oss, ingen kan ta det ifrån mig ! Trots att någon valde att ta henne ifån oss allt för tidigt ! // Kram på er alla Lena ,Mia, Peter,Mikael,Madagen ,Sven och alla andra , ingen nämnd , ingen glömd

2008-10-10 @ 20:01:25
URL: http://maritajohansson.blogspot.com/
Postat av: Mia

Så fint ni har gjort på mamsens grav....

Vår älskade goa fina mamma fattas oss!



Puss och Kram till er alla från Umeborna!

2008-10-10 @ 20:42:53
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0