UTMANAD.....!

Marita ditt lilla monster!! Orka............
Men ok! jag antar utmaningen :)

De regler som gäller är :
- Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.
- Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
-Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.
-Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.

Sju oväntade och alldagliga saker om mig!

Jag ska börja läsa efter årsskiftet, Teologi!!!
Jag tror på tomten!!!
Jag älskar Raggsockar!!!
Jag gör världens äckligaste köttfärssås!
Har skrotat fotpill!! Nu är det Tryck som gäller!
Älskar att köra bil till dansbandsmusik
Trånar efter, BLUNDA ULRIK!!!!!!! Marcus Fagervall :)

Jag utmanar:

Marita
Madde
Mia
Emma Hopp

Har tyvärr bara 4 bloggadresser i huvudet just nu...... solly solly

Kommentarer
Postat av: Marita

Hej gumman !! Du är nog den enda av alla som antar utmaningen !! Tackar !! Sen var det ganska kul att få läsa 7 saker om dig. Man tror man vet allt ! Vad lustigt att du också gått över till tryck. jag gillar också det bättre nuförtiden. Huden har väl blivit för hård med åldern att man behöver tuffare tag ?? // Kram

2008-11-12 @ 00:09:33
URL: http://maritajohansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0