ASSÅ NI KOMMER INTE ATT TRO MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men gissa vad jag sitter o lyssnar på? Lasse Berghagen!!!! Ha Ha, min kära arbetskamrat har bränt lite (3 skivor)jul- musik till 10:an så här är det då Lasse, Tommy Körberg m.m för hela slanten :) Anna-Karin va kul att ni har snö!!!! iafl. för barnen, och så här inför julen vill man att det ska vara vitt! men ni kanske brukar ha snö? Jag tillbringade då förmiddagen med att skotta, och det är alltid lika roligt, för det är jag o mina två goa grannar (gubbar:) som är ute o så pratar vi om väder, vind och annat smått o gott, o så älskar dom att retas för dom vet hur mycket jag Älskar att skotta!! eller hur det nu var......... Madde och Malvia!!!! Jag saknar Er oxå!! fattar inte, men vi har inte setts på flera veckor!!! Konstigt!!! Och Mia när var det du skulle iväg på resan?? Var det nu i dagarna eller? Jag bara vimsar på känns det som, har noll koll :) Älskar Er iafl.

Kommentarer
Postat av: madagen

we looove youuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Puss

2008-11-26 @ 19:31:12
URL: http://madagen.blogg.se/
Postat av: Marita

Vilken dag !! Du har inte varit sysslolös iallfall, varken kroppsligen och själsligen !! Du har fullt upp med jobb och hålla reda på alla !! Jag väntar fortfarande på kort sen 15 nov !!



Kram Marita

2008-11-26 @ 22:43:23
URL: http://maritajohansson.blogspot.com/
Postat av: AnnaKarin

Men hörru Lena Lustig, jag bor i slaskigaste, plaskigaste och gnälligaste bältet i Sverige jag!

Nä, inte snö så ofta, en del vintrar faktiskt riktigt tjockt fint och härligt täcke, men tyvärr alltför mycket "blia" för att få någon längre vinter. Jag är glad för en vecka som den vi nu haft. Nu ska det ju bli 8 plus igen.. snyft.

Kram från oss här!

2008-11-26 @ 22:45:45
URL: http://www.blogger.com
Postat av: AnnaKarin

Och föresten, du snackar med en som låter Bing Crosbys julskiva rulla sedan i mitten på november, på repeat till sambons förtret!!!... merry christmas!

2008-11-26 @ 22:47:21
URL: http://www.blogger.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0