Månda morron.....!

Och mitt huvud känns så tungt....osv osv. Ledig i dag, så skönt. Coregympa står det i kalendern idag, det blir bra efter en ganska stillasittande helg. Osså kommer Linus, det är hans Dorrovecka, vi ska gå på handledarutb.på tors. så han får börja övningsköra ngn gång! Nu har jag inte träffat Jeppson på 4.v men till helgen kommer han hem :) längtar!! Ja det är bara att börja vänja sig att snart är huset tomt.... Sanna kom i går kväll och inte tomhänt utan me nybakat, hon o far-mor har som tradition att varje år baka lussebullar, jag kanske ska utöka deras sortiment, schackrutor, finska pinnar, syltkakor, ja! då sliper en annan julbaka :)

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Core? Jag tänker mig svettig hardcoremusik med gympa i en hastighet som liknar självplågeri... Kanske är det trevligare än så i verkligheten? Kram.

2008-12-08 @ 14:56:10
URL: http://www.blogger.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0