UMEÅ!!!!!

Halooo! Tröttnade på tråkdorro och drog till La Stada!!! Bara myser och mår gott med syster yster! Vi pillar fötter, dricker vino, promenerar och fnittrar:) Igår kväll va vi på bio och såg Mamma Mia, var egentligen inte alls sugen att se den, men ok jag hakar väl på tänkte jag, får ju träffa Marita och spendera lite tid med henne iaf. (blir ju inte ofta) Men guuud vilken bra film och musiken bara bultade i ådrorna, ångrar inte en sekund att jag såg den! Sen blev det mys på Orlearys,vino och smaskiga tallrikar och fnitter till efter spöktimmen då fyra trötta spöken lommade hemöver, Susanna, gammal Ullsjöbergsbo va oxå med, mycket trevlig brutta:).

Kommentarer
Postat av: Ulriken

Vino å mys, skönt för min gumma.....

2008-08-07 @ 12:18:55
Postat av: Marlene

Jag tycker du kan komma hem till tråk dorro....å sympatisera med oss som är här :-)

2008-08-08 @ 08:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0