REGN OCH RUSK.....

Värsta höstvädret! boring, boring! Men för att trösta mig har jag varit ute på Frittes sidor och kollat in mina RESOR!!!!!
HiHi, hela två stycken ligger där och väntar på mig, super:) Om ca 4v drar 10:an till Kreta, coolt! Idag kommer Sis med fam. hit, som om vi inte skulle ha fått nog av varandra, näe "Alri" i livet, Det bästa jag vet är att chilla (som Jeppson skulle ha sagt) med familjen♥ Limpan har dragit hem till "Åsli" idag, nöjd efter 3 v skulle ja tro!!! Jeppson och Stina åker till "Åsli" från Sörmesunda, ett himskans kuskande hit och dit, det lugnar väl ner sig när skolan början! Ha Ha vilken skola????
Jeppson som tackat nej till hotell och restaurang och trånar efter reservplatsen på energi prog. i Ö-vik, suck....... Nåväl det ordnar sig alltid.

Kommentarer
Postat av: emma

2 utlandsresor? ;D FUSKIS!

2008-08-11 @ 17:48:52
URL: http://hopstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0