MEN NU VAR DET LÄNGESEN!!!!!!

Alltså va ha jag hållit på med som inte bloggat????? Trodde det skulle va lätt som en plätt att sätta sig och skriva lite, men icke san icke!!! sen så blev det ju inte bättre av att jag inte duger till att flytta och sätta in bilder så det blev som tråkigt
och nästan besvärligt att böka med det hela tiden! Suck.... men jag ska träna, och bättra mig! Är i allafall hemma från semestern, kommer med mer info och bilder som sagt lite senare. Vädret när vi lämnade Öland var gudomligt, ungefär som kretaväder, och komma hem till det här!!!!!!!! va inte roligt, men det bär ju iväg snart, till varmare breddgrader så jag får väl härda ut till dess!

Kommentarer
Postat av: Evy

Men Lena vad du är duktig på att "Blogga", och kul att du är hemmma så att jag snart får träffa dig. Själv har jag haft SEMESTER så varken TV eller Dator har blivit påslagen. Men nu ska jag läsa di blogg varj dag. Kram kram, vi ses snart

2008-08-04 @ 19:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0