Vägning och mätning!

Ja, hade jag inte varit halt och lytt i sex veckor hade jag nog klarat mitt målresultat på 10 kg, men jag är nöjd ändå, har ju inte offrat speciellt mycket, så det har ju gått ganska bra! Men vågarna och dietistbesöket tar jag med en nypa salt, så det hon sa om att jag hade en viktminskning på 12 kg, köper jag inte! men idag har jag gått ner 12.4, och det tror ja på :) midjemåttet har krympt från 117 till 100 cm, coolt! Det är nog alla plankor jag gjort som bidragit till det! Nu ska jag köra dagens första gympapass, ha det gott i snöovädret! (här iafl)

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Heja, heja, bra kämpat! Dietistbesök och vågar, det antar jag att du menar hemma i Dorro?
Här har vi också lite snöoväder,ska trotsa det och gå en sväng med hundarna innan jobbet.
Ha det gott därborta, Kram!

2012-10-30 @ 08:20:11
Postat av: Birgitta

Heja, heja, bra kämpat! Dietistbesök och vågar, det antar jag att du menar hemma i Dorro?
Här har vi också lite snöoväder,ska trotsa det och gå en sväng med hundarna innan jobbet.
Ha det gott därborta, Kram!

2012-10-30 @ 08:20:11
Postat av: Birgitta

Hur gick det där till...? Slant kanske på tangenten....;)

2012-10-30 @ 08:21:41
Postat av: Marlene

Helt fantastiskt duktigt min vän :)
Det är ju hur mycket som helst och 17 cm i midjan...Bra jobbat!!
Och tror att Birgitta druckigt för lite morgon kaffe :)

2012-10-30 @ 09:28:55
Postat av: Denise

Så himla duktig du är min vän , kanske man kan få dig som personlig tränare kanske ? skulle verkligen behöva en sådan.

Kram bruden !

2012-10-30 @ 13:08:44
Postat av: Evy

GRATTIS. Ja, vad var det jag sa. Nu kommer det att bli bara bättre och bättre. Lite avis får man väl vara. SKITBRA JOBBAT. Ha nu en fortsatt bra vecka så ses vi snart. ( puss och kram)

2012-10-30 @ 13:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0