Äntligen.........

Då va jag tillbaks! blev hämtad på busstationen av Camilla som bor på orten, vi var två som skulle campera här i natt så efter lite kvällsfika och småsurr blev det nattadags, och så gott jag har sovit! vaknade i samma ställning som jag somnat i. Frukost,kondistest, stressamtal, kostsamtal och ett eget komponerat corepass (missar ju det hemma i dorro idag!) stod på morgonens agenda! Nu har dom börjat trilla in en efter en så ni kan ju tänka Er ljudnivån, mycke ska dryftas efter månaderna som gått :) Många skellefteåbor är det så ni kan ju tänka vad som diskuteras idag! helgens hockeymatch of course, men jag sitter som ett fån och har noll koll.......
Nu är det egen tid fram till lunch, sen blir det lektion, och sen bad, me don´t like bad men det är bara att gilla läget :)

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Kul att du bloggar! Tog en titt in utifall att... :)
Förstår att det är full huggning men kul om du hinner rapportera lite emellanåt. Kram på dig!

2012-10-29 @ 15:26:10
Postat av: Marlene

Du måste nog sätta dig in i lite hockey så du kan vara med i samtalen :) Blir spännande att höra resultaten sedan.
Kram och ha en bra vecka :)

2012-10-29 @ 15:38:48
Postat av: Evy

Skönt att höra att du är framme. Ja, nu vill vi ha rapport varje dag. Jag förstår dig angående badet, jag gillar inte heller det för man blir ju så förbaskat blöt. Får också önska dig en bra vecka. ( Kramis )

2012-10-29 @ 17:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0