Mutter och putter....

för att jag inte bloggar, men för vem ska jag blogga??? ni läser ju INTE....... Men nog kan jag sitta här och skriva för mig själv, inte gör det nåt, jag har ju ändå ingenting för mig! fick nyss ett mess från Jesper, han satt i en buss på vasa- plan på väg hem, då kom Henrik Schyffert spatserandes förbi, kanske är Stand up i La Stada... Här hemma är det Sit och Lie down, trött efter en hård dag på jobbet!! Börjar bli lite bättre i förkylningen, jippie!!! om jag vilar riktigt ordentligt i helgen kanske jag kan spinna på tisda... håll tummarna!!! Men innan jag vilar ska jag utföra mitt uppdrag som fanbärare i mitt första 1:a majtåg någonsin, fanbärare har jag varit i många år men något tåg har aldrig gått.... :) Evy och Gunilla!!! ni visste vad ni gjorde:)

Kommentarer
Postat av: Barbitta

Vi läser visst, så fortsätt du att blogga på. Vi är bara lite lata på att kommentera.

Överansträng dig inte som fanbärare i helgen då, om du ska orka spinna nästa vecka...Kram!

2010-04-29 @ 22:10:04
Postat av: Veronica

Jag läser också! De e underhållande att läsa din blogg ;)

Fanbärare! De ska bli kul!=)

2010-04-30 @ 09:58:24
URL: http://veraw.blogg.se/
Postat av: Marlene

Klar jag läser din blogg..försöker att vara duktig på att kommentera, men du vet ju hur det är :)

Jag rekomenderar mycket vätska på fredag kväll, så ska du se att du orkar spinna på tisdag :)

2010-04-30 @ 14:51:10
Postat av: Evy

Skönt att veta att man inte behöver ut idag i detta snöslask och bära nån flagga. Hoppas det går bra för dig och att du inte har alltför ont i huvudet. Hörde förresten att våran vän och kamrat Marlene var lite avundsjuk så hon är säker kandidat till nästa år." Fniss " Ha en bra 1 maj.

2010-05-01 @ 08:41:48
Postat av: Marlene

Evy du vet ju att man inte ska lyssna på löst prat :) Lena bär fanan med huvudet högt och det tycker jag att hon kan göra nästa år oxå :)

2010-05-01 @ 13:00:05
Postat av: Barbitta

Och nu väntar jag mig en fullständig rapport från dagens 1:a majtåg, helst med bilder... ;)

2010-05-01 @ 18:33:59
Postat av: Evy

Jag också !!!

2010-05-02 @ 08:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0