Fredaaaaa!

Och jag är ledig i helgen, hä skönt dä! Har putsat köksfönstren igen och satt upp NYA gardiner, nu får det va färdii putsat för i år!!! Ska snart ut och röjja på byn hade lite på min lista, och för en gångs skull pengar på kontot så det ska bli kul :) Linus ville ha pannkaka till middag idag, pankis en freda??? men bara pojken äter så serverar jag allt han ber om! Jesper bblir kvar i stan :( men jag förstår honom, det blir ett himla kuskande, sen så är visst hyresvärdarna borta i helgen, hrmp!!!! inge röj bara så du vet!!!!! Neeej, plikten kallar!

Kommentarer
Postat av: LenaLustig

Va faaaan finns att handla på´n här byn??? Nada!!!!

Jaja, inget ont som inte har nåt gott med sig, peningan är ju iafl kvar!

2009-09-18 @ 14:03:18
Postat av: Marita

Ha ha !!! Vilken vecka du har haft !!! Och sen avslutas den med PANNKAKA på en fredag... Jag har blundat och i huvudet sett dig irra runt överallt som en tok... Hoppas helgen blir lugn och skön !! Kram

2009-09-19 @ 13:13:15
URL: http://maritajohansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0