Morning!

Ny dag, ledig dag! funderar, när jobbar jag egentligen? till helgen ska jag jobba glömmer som bort att räkna dom, konstigt det är ju oxå arbetstid men under helt andra förutsättningar, i helgen blir det mat & dans på hotell Lappland, det ser vi alla fram emot, brukar va så himla kul :) Ser oxå fram emot morgondagen,då ska jag lunchdata med Barbitta!!!! Vi ska gå på Hotell Nordica som det så vackert heter numera, (f.d Hotell Dta) ny regi och nytt namn. Dagen idag ska jag försöka orka... göra lite nytta, ska koka fläsklägg och göra egen rotmos, mumsi! ratta iväg med en uppsjö av pappersreturer och glas, och fortsätta härja i tvättstugan, fattar inte, men tvätthögen minskar INTE!!!

Kommentarer
Postat av: Husbonn

Jag får väl säga att du får skylla en del, inte allt, men en del på mig. Jag lägger ju min tvätt i korgen, men det är ett tag sedan jag lade in kläderna i maskinen. Jag skall tvätta i helgen gumman. Du får dansa och jag får tvätta, bra deal??? :o)

2009-02-26 @ 11:07:27
Postat av: LenaLustig

Mycket bra deal! men innan du hunnit få rumpan ur soffan så har jag tvättat klart :)

2009-02-26 @ 11:10:10
Postat av: Denise

Tjingeling!!

DU !! Har lite & stå i såhär på lediga dagen bla så ska jag på jobbet en sväng & käka tårta så du kan väl ta min tvätt oxå medans du ändå är igång...lämnar över den när jag går =)



Tack på förhand / Bernice

2009-02-26 @ 11:18:03
URL: http://dessansvarld.blogg.se/
Postat av: Husbonn

Hm, ok, men erbjudandet står kvar, så du vet!!!!

/pussen

2009-02-26 @ 11:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0