Insnöade idag!

Ingen ordning på vädret! Snöar och blåser småspik, skulle behövt klä på mig och gått ut och skottat men kan inte förmå mig! har suttit på fackexpen och frusit häcken av mig på f.m och har fortfarande inte tinat upp, så nån snöskottning blir det än inte på ngr timmar. Tillbringar lite tid framför datorn och tv:n istället, har betat av lite "Våra bästa år" och Glamour och tack gode gud att jag kunnat ta mig ur såpaträskät för ta me f.. va irriterad och frustrerad jag hinner bli på denna lilla korta stund! Ja menar i vilket skick va jag inte när jag maniskt va tvungen att följa varje avsnitt...............! jag har väl fått ta in på behandlingshem om jag fortsatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0